Institucije za izobraževanje in usposabljanje

Seznam ponudnikov temelji na pregledu vseh izobraževanj in usposabljanj, ki smo jih sofinancirali v preteklih dveh letih. Izobraževalne institucije so preverjene s strani naših članov in zato kakovostne in zaupanja vredne. Izobraževalce smo porazdelili po posameznih področjih, opremljeni so z osnovnimi podatki in neposrednimi povezavami na njihove spletne strani. Izobraževalne institucije članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo popust za posamezne izobraževalne programe. 

Tudi območne obrtno podjetniške zbornice organizirajo seminarje:

OOZ Ljubljana Center: varstvo pri delu in požarna varnost, seminarji s področja finančne, davčne in kadrovske zakonodaje...

OOZ Ljubljana Vič: tečaji tujih jezikov, varstvo pri delu in požarna varnost, seminarji s področja finančne, davčne in kadrovske zakonodaje, spletne strani....

OOZ Ljubljana Šiška: usposabljanja za gostince, varstvo pri delu in požarna varnost, seminarji s področja finančne, davčne in kadrovske zakonodaje...

OOZ Ljubljana Moste Polje: varstvo pri delu in požarna varnost, seminarji s področja finančne, davčne in kadrovske zakonodaje...

OOZ Kočevje: varstvo pri delu in požarna varnost, seminarji s področja finančne, davčne in kadrovske zakonodaje...

OOZ Ribnica: varstvo pri delu in požarna varnost, seminarji s področja finančne, davčne in kadrovske zakonodaje...

OZS: usposabljanja in seminarji posameznih sekcij, usposabljanja Izobraževalnega centra OZS

 

Varstvo in zdravje pri delu

PONUDNIKI TEČAJEV S PODROČJA VARSTVA IN ZDRAVJA PRI DELU

 

 

 

 

 

Acen & Akter, d.o.o.

Slovenčeva 15

PE Zvezna ulica 2a, 1000 Ljubljana

www.acen-akter.com

info@acen-akter.com

tel.: 01 54 80 295

fax: 01 54 80 294

Kontaktna oseba:

Srečko Kukovič

031 745 702

srecko@acen-akter.com

Usposabljanja za varnost in zdravje pri delu, varstvo pred požarom in druge strokovne naloge s teh področij izvajajo skladno s pooblastili ministrstva za delo in ministrstva za obrambo. Članom Zavoda za izobraževanje delavcev odobrijo popust v višini 20%.

 

ABC Varnost d.o.o.

Ulica Veteranov osamosvojitve 7, 1330 Kočevje

Betka Besal Rojc

031/635-233

betka@abcvarnost.si

LOKACIJA POSLOVNIH PROSTOROV:
Podjetniško naselje Kočevje 1, 1330 Kočevje

www.abcvarnost.si

info@abcvarnost.si

Varnost in zdravje pri delu:

  • izobraževanje, usposabljanje, preizkus usposobljenosti za varno delo,
  • Usposabljanje za upravljalce TGM, Viličarjev, Dvižnih košar
  • analiza varnosti delovnih mest, delovnega okolja in delovne opreme,
  • pregledi in preizkusi delovne opreme,
  • ocenjevanje tveganj na delovnih mestih za izjavo o varnosti,
  • nadzor nad izvajanjem ukrepov VZD,
  • gradbeno koordinatorstvo GK I., GK II.

Varstvo pred požarom

  • izvajanje preventivnih ukrepov požarnega varstva,
  • izdelava požarnih redov, požarnih in evakuacijskih načrtov,
  • izdelava ocen požarne ogroženosti,
  • usposabljanje zaposlenih za varstvo pred požarom,
  • nadzor nad izvajanjem ukrepov požarnega varstva,…

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudimo 20 % popust na vsa usposabljanja

 

 

 

 

 

Projekt varnost d.o.o.
Mašera Spasićeva ulica 7
1000 Ljubljana

Blaž Udovč, dipl.var. inž.

e-pošta: blaz.udovc@projekt-varnost.si
splet: www.projekt-varnost.si

www.moje-racunovodstvo.si
gsm: 041 733-363

telefon: 01 432-1078
faks: 01 568-1172

Projekt varnost d.o.o.
PE Ljubljana
Kamniška ulica 25
1000 Ljubljana

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 15 % popust.

 

KUŠAR BIRO d.o.o.

Projektiranje Inženiring Meritve

Rakovnik 109

1215 Medvode

ID za DDV: SI34963235

tel.: 01 / 361 61 50

fax: 01 / 361 61 51

gsm: 031 / 890 901

E-pošta: kusarbiro@gmail.com, info@vik-kbr.si

V podjetju že vrsto let opravljajo naslednja izobraževanja in usposabljanja delavcev: usposabljanje s področja varnosti in zdravja pri delu, usposabljanje s področja varstva pred požarom, usposabljanje upravljavcev viličarjev, usposabljanja upravljavcev mostnih dvigal, usposabljanje upravljavcev dvižnih ploščadi, usposabljanje upravljavcev hidravličnih dvigal, usposabljanje upravljavcev težke gradbene mehanizacije, usposabljanje za delo na višini.

Poleg tega nudijo tudi kompletne storitve v sklopu zagotavljanja varnosti in zdravja pri delu  ter varstva pred požarom.

Varnost in zdravje pri delu:

izdelava izjave o varnosti in ocenjevanje tveganj, pregled, preizkus in meritve delovne opreme - strojev, meritve električnih inštalacij, meritve strelovodnih inštalacij, opravljanje preiskav kemičnih, fizikalnih in bioloških škodljivosti v delovnem okolju: meritve mikroklimatskih pogojev na delovnem mestu, meritve hrupa na delovnem mestu, meritve osvetljenosti na delovnem mestu, izdelava načrta gospodarjenja z odpadki, raziskave poškodb pri delu, opravljanje nalog koordinatorja na gradbiščih, opravljanje nalog svetovalca za kemikalije

Varstvo pred požarom:

izdelava požarnih redov, izdelava požarnih načrtov, izdelava načrtov reševanja, izdelava načrtov evakuacije, ocenjevanje požarne ogroženosti, izbira in izračun gasilnih aparatov

Članom zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 10% popust.

 

RCV d.o.o.

Dolenjska cesta 202a

1000 Ljubljana

Kontaktna oseba: Grabrijan Vojko var.ing.

tel: 031/509-606    ali    041/652-227

E-pošta: vojko.grabrijan@telemach.net

 

VARN d.o.o.
Pot k sejmišču 30 A, 1231 Ljubljana-Črnuče
Ljubljana
Osrednjeslovenska regija, Slovenija

Tel: (01) 561 34 68
Mob: (041) 648 168 - Jože Hrovat
Fax: (01) 561 34 68

info@varn.si

Članom zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 20% popust.

 

CPV, varstvo pri delu, požarna varnost, varstvo okolja, d. o. o.
Lipahova ulica 31, p. p. 48
SI-1000 Ljubljana, Slovenija

e-pošta: info(at)cpv.si

ID za DDV: SI10973907
Zavezanec za DDV: Da
Matična št.: 2159651000
TR pri NLB d. d.: SI56 02053 025520691
Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, št. vložka 14315600.

mag. Marko Koren, sodni izvedenec za varstvo pri delu, mediator marko.koren(at)cpv.si

+386 1 256 51 87 +386 41 624 439 +386 1 256 51 87

Podjetje CPV d. o. o. ima dovoljenje za delo, izdano od Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, št. odločbe: 10200-31/2008. Podjetje CPV d. o. o. je član Gospodarskega združenja za varnost in zdravje pri delu (GZVZD).

Usposabljanja:

  • za VOZNIKA VILIČARJA
  • za UPRAVLJALCA TEŽKE GRADBENE MEHANIZACIJE (TGM)
  • iz VARSTVA PRI DELU  in VARSTVA PRED POŽAROM
  • o TEMELJIH DOBRE HIGIENSKE PRAKSE – HACCP (e-usposabljanje)
  • za ODGOVORNE OSEBE DELODAJALCEV ZA IZVAJANJE NALOG VARNOSTI IN ZDRAVJA PRI DELU

Za člane Zavoda za izobraževanje delavcev ponujajo naslednja usposabljanja po posebnih cenah:

Usposabljanje za VOZNIKA VILIČARJA - 125,00€ + ddv =152,50€, Usposabljanje za UPRAVLJALCA TGM            150,00€+ddv=183,00€, Usposabljanje iz VARSTVA PRI DELU  in VARSTVA PRED POŽAROM 12,00€ + ddv=14,64€, Usposabljanje o HACCP  15,00€+ddv=18,30€, Usposabljanje za ODGOVORNE OSEBE DELODAJALCEV ZA IZVAJANJE NALOG VARNOSTI IN ZDRAVJA PRI DELU

Pri večjem številu udeležencev članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo še dodatne popuste.

 

 

 

 

Q TECHNA d.o.o. Institut za zagotavljanje in kontrolo kakovosti

Podružnica Krško

CKŽ 135e  SI-8270 Krško  Slovenija

Tel: ++386 (0)7 49 12 484   Fax:++386 (0)7 49 12 482

GSM: ++386 41 365 942

Rebeka Srebotnik

Vodja izobraževalnega centra

e-mail: rebeka.srebotnik@qtechna.si  i-net: www.qtechna.si

 

ZPV zavod za požarno varnost in varnost pri delu Ljubljana

Tržaška cesta 2

1000 Ljubljana

Tel: 01 520 88 99

e-mail: info@zpv.si

Delodajalcem in samozaposlenim osebam priporočajo StartPAKET za varnost in zdravje pri delu, ki predstavlja najbolj ugodno in najbolj v znanje usmerjeno rešitev področja varnosti in zdravja pri delu v podjetju. StartPAKET je primeren tako za novoustanovljena podjetja, kot za podjetja, ki si želijo bolj trajne rešitve in samostojnejšega urejanja področja varnosti in zdravja pri delu v lastnem podjetju. Mogoče je seveda tudi samostojno naročilo prilagojenega usposabljanja delodajalcev kot strokovnih delavcev. Cena in popust sta v tem primeru enaka, kot v okviru paketa.

Spletna učilnica za varnost in zdravje pri delu podizvajalca PHARMA SI d.o.o.

Pri naročilu storitve StartPAKET za varnost in zdravje pri delu članom Zavoda za izobraževanje delavcev ponujajo poseben 10% popust na celotno storitev, ne glede na velikost naročila.

 

Ortis center Karmen Arko s.p.

Cesta na trato 47

1330 Kočevje

e-mail: karmen.arko@guest.arnes.si

telefon: 041 652018

DŠ: 11142324

Za naročnika izobražujejo za potrebe HACCP, pripravijo tudi načrt HACCP. Prevajajo iz slovenskega v ruski jezik in iz ruskega v slovenski jezik. Izvajajo skupinsko in individualno učenje ruskega in angleškega jezika. Učijo vse vrste plesa, individualno ali skupinsko.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo popust na naše storitve. O višini popusta se dogovarjajo sproti, glede na obseg dela.

 

Vardel-Prosen k.d.
Strma pot 8
Ilirska Bistrica
tel. 05/788-2067

mob. 031 616 436

e-pošta: vardel.prosen@gmail.com

spletna stran: www.vardel.si

predavatelj: mag. Matjaž Prosen, strokovni izpit varstva pri delu št. 363-07/00, strokovni izpit iz požarnega varstva št. 623/2003

Usposabljanje za vzpostavitev in vodenje sistema HACCP, Usposabljanje za izdelavo izjave o skladnosti delovne opreme (CE), Usposabljanje za varstvo pri delu, Usposabljanje za požarno varstvo, evakuacije in gašenje začetnih požarov, Usposabljanje za upravljanje viličarja, Usposabljanje za upravljanje žerjava, Usposabljanje za upravljanje težke gradbene mehanizacije, Usposabljanje za upravljanje dvižne košare, Usposabljanje za upravljanje motorne žage za zidarje, manipulante v skladišču ali vrtnarje...

 

LERO LEŠNJAK Varstvo pri delu d.o.o.

Šmarje 7a

8310 Šentjernej

PE Trg Gorjanskega bataljona 2

8310 Šentjernej

Tel.: 07/30 81 551

Fax.: 07/30 81 552

Gsm: 041 227 900

mail: info@lerolesnjak.si

spletna stran: www.lerolesnjak.si

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudimo popust na naše storitve. O višini popusta se dogovarjamo sproti, glede na obseg dela.

STORITVE

teoretični in praktično usposabljanje delavcev iz varnosti in zdravja pri delu, teoretični in praktično usposabljanje delavcev za varno delo z nevarnimi kemikalijami, teoretično in praktično usposabljanje delavcev za varno delo z motorno žago za delo v gozdu, usposabljanje za upravljanje žerjava  usposabljanje za upravljanje težke gradbene mehanizacije, usposabljanje za upravljanje dvižne košare  usposabljanje za upravljanje viličarja, usposabljanja upravljavcev mostnih dvigal  svetovanje na področju varstva pri delu  – opravljanje strokovnih nalog, kontrolni pregled stanja varnosti in zdravja pri delu  opravljanje preiskav delovnega okolja (hrup, osvetljenost, toplotno udobje), opravljanje pregledov in preizkusov delovne opreme, opravljanje pregledov in preizkusov delovne opreme na kmetijah, izdelava navodil za varno delo, izdelava navodil za osebno varovalno opremo, izdelava izjave o varnosti z oceno tveganja, sodelovanje z zdravnikom medicine dela, sodelovanje v sodnih in drugih postopkih za zavarovalnice in delodajalce, priprava dokumentacije za ugotavljanje invalidnosti oseb napotenih na invalidsko komisijo, nastavitev evidenc iz varnosti in zdravja pri delu, izvedeniška mnenja, raziskava poškodb pri delu, opravljanje pregleda igral, izdelava knjige igral , teoretično in praktično usposabljanje delavcev iz varstva pred požarom, teoretično in praktično usposabljanje pooblaščenih oseb za gašenje začetnih požarov in izvajanje evakuacije, svetovanje na področju varstva pred požarom – opravljanje strokovnih nalog,  kontrolni pregled stanja varstva pred požarom,  izdelava požarnih redov, izdelava ocene požarne ogroženost,  izdelava požarnih načrtov in načrtov evakuacije, izdelava študije požarne varnosti, praktično izvajanje vaje evakuacij,  nastavitev predpisanih evidenc, izdelava načrtov zaščite in reševanja

Varstvo pred požarom - izvajanje nalog  koordinatorja v fazi priprave projekta (koordinator I) – izdelava varnostnega načrta,  izvajanje nalog koordinatorja v fazi izvedbe projekta  (koordinator II) – izvajanje nadzora na gradbišču

Gradbišča - izvajanje elektro meritev (inštalacije, delovna oprema, izvajanje meritev strelovoda)                             

USco, Uroš STRMEC s.p.

 

 

Grajski trg 38, 8360 Žužemberk

Poslovni prostori : Viška cesta 18, 1000 Ljubljana

Telefon: 040 684 300 (Uroš Strmec), 041 966 911 (Blaž Sever)

E-mail: info@usco.si; uros.strmec@usco.si ; blaz.sever@usco.si

Internet: www.usco.si

Storitve ki jih izvajajo v podjetju USco: usposabljanje s področja varnosti in zdravja pri delu, usposabljanje s področja varstva pred požarom, usposabljanje odgovornih oseb za gašenje začetnih požarov in izvajanje evakuacije, usposabljanje upravljavcev viličarjev, usposabljanja upravljavcev mostnih dvigal, usposabljanje upravljavcev dvižnih ploščadi, usposabljanje upravljavcev hidravličnih dvigal, usposabljanje upravljavcev težke gradbene mehanizacije, usposabljanje za delo na višini, izdelava izjave o varnosti in ocenjevanje tveganj, pregled, preizkus in meritve delovne opreme - strojev, raziskave poškodb pri delu, izdelava varnostnega načrta za gradbišča, izdelava požarnih redov, izdelava požarnih načrtov, izdelava načrtov reševanja, izdelava načrtov evakuacije, ocenjevanje požarne ogroženosti, izbira in izračun gasilnih aparatov, 

Preventivni zdravstveni pregledi:

Prerazporejanje delavcev z zdravstvenimi in psihofizičnimi omejitvami na ustrezna delovna mesta:, Aktivnosti pri reševanju problematičnega bolniškega staleža in sodelovanje pri indikacijah na invalidske komisije, Organiziranje prve pomoči po določbah posebnega predpisa.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo popust na storitve v višini 20%. 

 

 

 

 

VEPOZ, podjetje za varnost, ekologijo, požar in zdravje, d.o.o.

Partizanska cesta 16

9250 GORNJA RADGONA

PE Ljubljana Trg republike  3

Tel.: 02 535 27 70

Fax.: 02 535 27 82

Gsm: 040 893 303 / 040 893 304

E-mail: barbara.peric@vepoz.si / bernarda.contala@vepoz.si

Dovoljenja in pooblastila:

MINISTRSTVO ZA DELO, DRUŽINO IN SOCIALNE ZADEVA, št. odločbe 1020-2/2012
MINISTRSTVO ZA OBRAMBO, Uprava RS za zaščito in reševanje, št. pooblastila 8450-42/2012-2-DGZR

PONUDBA STORITEV

IZVAJANJE STROKOVNIH NALOG NA PODROČJU VARNOSTI PRI DELU, IZVAJANJE UKREPOV VARSTVA PRED POŽROM, IZVAJANJE STORITEV NA PODROČJU HACCP-a

Na izobraževalne storitve bodo člani Zavoda za izobraževanje delavcev dobili popust. O višini popusta pa se bomo glede na obseg storitev sproti dogovorili.

 

Seminarji za frizerje

PONUDNIKI TEČAJEV ZA FRIZERJE

 

 

 

 

 

 

 

KSFH d.o.o.

Lilekova 2

3000 Celje

SI20766327, davčni zavezanci

www.ksfhair.com

Živa Jereb

KSFH Hair Atelje
Cankarjeva 2
3000  Celje
tel. 03/490 01 02
fax: 03/490 01 03
www.lasulje.net

ksf @netsi.net.

Frizersko podjetje KSFH, d.o.o. deluje od leta 1993. Kreativni in management direktor Kristijan Petek je ambasador pri Schwarzkopfu in vodi seminarje po Sloveniji in po svetu.

Prednost izobraževanj je v manjšem številu udeležencev, kjer se lahko posvetijo posamezniku. Vsi programi vsebujejo predvsem praktično delo, kjer prikazujejo svoje tehnike.

Za člane Zavoda za izobraževanje delavcev ponujajo 5-10% popust na udeležbo na seminarjih.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mare dresura frizure

Marjan Filipič s.p.

Vodnikova cesta 106

1000 Ljubljana

Kontaktna oseba: Maša Kmet

E-pošta: info@dresurafrizure.com

W: www.maredresurafrizure.com

M: 041 754 684

T: 05 915 77 77

Mare Filipič že vrsto let sodeluje z mednarodno priznanimi frizerji na mednarodnih modnih revijah svetovnih modnih oblikovalcev, kjer si pridobiva nova znanja in nabira bogate izkušnje, ki jih želimo deliti tudi s kolegi frizerji v Sloveniji.

Individualni tečaj Mali triki velikih mojstrov poteka pod vodstvom Mareta Filipiča v majhni skupini samo treh udeležencev. Vsakemu udeležencu se prilagodimo glede na nivo znanja, ki ga posameznik ima. Tečaj je namenjen frizerjem, ki želijo nadgraditi svoja znanja, si prid obiti nove izkušnje in v salone vnesti svežo energijo.

Tečaj vodi Mare Filipič korak po koraku na modelu, katerega pripelje udeleženec sam, oz. na naših lutkah za izvedbo določene oblike striženja oz. spenjanja po izbiri udeleženca iz naše fotogalerije.

Tečaj poteka v našem salonu Mare dresura frizure, v Ljubljani in traja 5 ur. Cena je 200,00 EUR + DDV.

Za podrobnejše informacije, rezervacije in prodajo smo Vam na voljo na naslednjih številkah T: 05 915 77 77, M: 041 754 684.

 

MyHairDressers.com

Danijel Žižek, direktor

Ulica Frankolovskih žrtev 34

3000 Celje

00386 (0) 70 226 117

info-si@myhairdressers.com

 

Revija SALON NOLAS d.o.o.

telefon: 051 604 207

e-mail: nolas@siol.net

internet: www.salon-si.com

Za člane Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 10 % popusta na vse cene.

 

 

Seminarji za cvetličarje

PONUDNIKI TEČAJEV ZA CVETLIČARJE, VRTNARJE, ARBORISTE

 

 

 

 

BIOTEHNIŠKI CENTER NAKLO

Peter RIBIČ, spec.

org. nef. izobraževanja odraslih
Biotehniški center Naklo

Enota: MIC             
Strahinj 99, 4202 Naklo
Tel.: +386 4 2772-120   Gsm: +386 41/499-936

Fax: +386 4 2772-118

Email: tecaji@bc-naklo.si

Skype: peter.ribic

Web: www.bc-naklo.si

V Biotehniškem Centru Naklo  ponudijo izobraževanja za strokovnjake, kot so cvetličarji, mlekarji, vrtnarji, slaščičarji, kmetovalci in strokovna izobraževanja s področja hortikulture, mlekarstva, živilstva in kmetijstva.

Oglejte si novo razpisane seminarje BIC Naklo v priloženi zloženki. Vabljeni!

 

 

 

Seminarji za računovodje

PONUDNIKI TEČAJEV ZA RAČUNOVODJE

 

 

 

ZVEZA RAČUNOVODIJ, FINANČNIKOV IN REVIZORJEV SLOVENIJE

Dunajska cesta 106, 1001 Ljubljana

www.zvezarfr.si

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev dajejo 10% popusta.

Nataša Colnar

natasa.colnar@zvezarfr.si

T +386 1 561 09 31

 

INŠTITUT ZA POSLOVNO RAČUNOVODSTVO

Naslov: Stegne 21c, 1000 Ljubljana

Tel: 059/090 960,  faks: 059/090 962​

spletna stran: www.poslovodno-racunovodstvo.si

mail: info@ipr.vsr.si

IPR v sodelovanju z Visoko šolo za računovodstvo izvaja kakovostne seminarje in delavnice tako na temo računovodskih, davčni in drugih vsebin, ki so povezane s poslovanjem podjetja. Seminarji so naravnani predvsem praktično in namenjeni tako poslovodstvu družbe kot računovodstvu.

Poleg seminarjev Inštitut izvaja dve letni konferenci in sicer Konferenca o notranjem poročanju in Konferenca o Analizi. Seminarje izvajamo v prostorih Visoke šole za računovodstvo v Ljubljani. 

Članom zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 20% popust.

 

DAVČNO IZOBRAŽEVALNI NŠTITUT

Naslov: Parmova ulica 53, 1000 Ljubljana

Tel: 01/3000-600,

 faks: 01/4363-662​

spletna stran: www.dizi.org

mail: info@dizi.org

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 15% popust.

 

 

 

 

 

 

Verlag Dashöfer, založba, d.o.o.
Dunajska cesta 21, 1000 Ljubljana
T: 01/434-55-90, 080/80-92 
F: 01/041-55-94
E: info@dashofer.si
W: www.dashofer.si

V Centru za izobraževanje založbe Verlag Dashöfer ves čas stremimo k prenosu uporabnih znanj v podjetja in organizacije. Posredovanje pravih znanj pri pravih ljudeh ob pravem času namreč pomeni imeti v rokah najmogočnejše orodje, h kateremu se lahko vedno zatečete in ga uporabite.
Čas postaja vse bolj dragocena dobrina, zato so seminarji ena najbolj učinkovitih in najcenejših oblik prenosa znanja. Udeleženci tako hitro in sistematično pridejo do poglobljenih informacij, razlag in rešitev, ki jim jih podajo izkušeni predavatelji in praktiki, s katerimi sodelujemo že vrsto let.
Založniška dejavnost obsega strokovne priročnike, brošure s področja računovodstva, davkov, prava, managementa, varnosti pri delu. Od leta 2013 pa se vse bolj uveljavlja on-line literatura ter portali iz različnih področij.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 10 % popust na redno ceno seminarjev iz ponudbe.

Koledar aktualnih izobraževanj si lahko ogledate tukaj!

 

 

 

 

 

 

 

AMBICIJ akademija
Zaboršt pri Dolu 72

1262 Dol pri Ljubljani

 www.ambicij.si

 info@ambicij.si ,

telefon: 041 887 186

https://www.facebook.com/ambicij.si

AMBICIJ akademija vam ponuja praktične davčne, računovodske in ostale seminarje, delavnice ter tečaje. Za zaključene skupine pa tudi izobraževanja »po meri«.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev z ustreznim potrdilom, ki ga pošljejo ob prijavi, nudijo 10% popust na vsa izobraževanja. Popusti se ne seštevajo. Popust velja tudi za izobraževanja za zaključene skupine.

 

 

 

 

Datalab SI d.o.o. Datalab Akademija

Koprska ulica 98

1000 Ljubljana

T +386 1 252 89 52

M 040 196 109

E dlacademy@datalab.si

W www.datalab.si/

Za aktualna izobraževanja in tečaje kliknite tukaj.

V okviru Datalab Akademije so vsem PANTHEON uporabnikom na voljo skupinski in individualni tečaji, tako na osnovnem kot na višjem nivoju. Vsa izobraževanja (tečaji, delavnice itd.) potekajo na klasičen, frontalen način v učilnicah na sedežu Datalab-a, kjer je vsakemu udeležencu na voljo lasten računalnik s PANTHEON-om in drugimi pripomočki ter v obliki webinarja (spletne konference) pri čem na tečaju lahko sodelujete iz pisarne ali od doma.

Uporabnike o aktualnih predavanjih obveščajo preko e-pošte. S potrdili o udeležbi na naših predavanjih si boste pridobili plus točke pri marsikaterem delodajalcu.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev z ustreznim potrdilom nudijo 20% popust  na vse programe.

Seminarji za poslovodenje, marketing, komuniciranje

PONUDNIKI SEMINARJEV ZA POSLOVODENJE, MARKETING IN KOMUNICIRANJE

Dejan Jesih

POSLOVNO IZOBRAZEVALNI CENTER JD

Poslovno svetovanje in izobrazevanje

m: 040 424 058

e: dejan.jesih@picjd.si

http://picjd.si/

Trg revolucije 5
1420 Trbovlje

Nudijo seminarje in delavnice po meri naročnika, popolnoma prilagojene vašim potrebam. Na podlagi dolgoletnih izkušenj so razvili pristope in metode dela, ki preverjeno zagotavljajo najvišje rezultate in maksimalno zadovoljstvo naročnikov.

Ničesar ne prepuščajo naključju in vašim potrebam resnično prisluhnejo, zato se z vami najprej pogovorijo o vaših željah in pričakovanjih ter šele nato pripravijo programe, ki omenjenim potrebam zadostijo in jih celo presežejo.

Delamo po principih NLP-ja ( nevro lingvistično programiranje).

KORISTI TRENINGA: Za NLP pogosto pravijo, da nas nauči, kako uporabljati možgane. Koristi treninga so temu primerne in presenetljive in le redki programi lahko garantirajo koristi, ki jih udeleženci pridobijo z NLP-jem.

METODOLOGIJA: Trening poteka v obliki delavnic z intenzivnimi individualnimi in timskimi vajami. To je garancija za učinkovit prenos naučenega v prakso.

Izvajajo naslednje seminarje in delavnice: motivacija, poslovna komunikacija, poslovni bonton, jezikovni seminarji ( angleščina, nemščina, italijanščina.. ), računalniški seminarji, team buildingi in drugo

Navedene vsebine predstavljajo celovit program usposabljanja, glede na vaše potrebe in predznanja udeležencev lahko program prilagodijo in dajo večji poudarek določenim vsebinam. Cena seminarja/delavnice se oblikuje na podlagi dogovora z naročnikom in je odvisna od dolžine seminarja, od tega kdo zagotovi prostore, opremo, prigrizke in napitke v odmorih.

Nudijo popuste članom ZID, pokličite!

 

Nasvet.com, internet marketing Radoš Skrt s.p.

Cankarjeva 6, 3000 Celje

www.nasvet.com, www.optimizacija-strani.si

tel: 051 671 887

Internet marketing seminarji:

  • Kako do učinkovite spletne strani?
  • Optimizacija spletnih strani
  • Google AdWords novosti in napredna uporaba
  • Prodajna optimizacija spletnih mest
  • Kako do konkretnih poslovnih rezultatov na Facebooku?
  • Učinkovito trženje z e-pošto
  • Kako do spletne strani, ki vam bo prinašala vsaj 300€ na mesec?
  • Spletna analitika od A do Ž

Seminarje, ki jih organizira Radoš Skrt s. p., najdete tukaj

Seminarji so namenjeni direktorjem, zaposlenim v marketingu, tržnikom, vodjem spletnih trgovin in spletnih strani, osebam, ki so odgovorne za realizacijo strateških marketinških akcij, osebam, ki se ukvarjajo z e-marketingom, osebam, ki uporabljajo internet,…

Članom Zavoda za izobraževanje nudi 20€ popusta.

 

Partner idej d. o. o.

Borova vas 15

2000 Maribor

marija. hrovatic@siol. net

http://www.partneridej.si/

GSM: 041 588 763, tel.: (02) 251 00 48

Izvajalka izobraževanj je Marija Hrovatič,univ.dipl.psih. Izobraževanja lahko izvajajo tudi preko Skypa. Družba ni zavezana za obračun DDV. Ponudba najbolj iskanih izobraževanj:

HITRO BRANJE

Tečaja je namenjen za pridobitev spretnosti  hitrega branja s katerim lahko prihranimo veliko časa. Tečajniki se naučijo tehnik branja s katerimi lahko berejo hitro tudi najzahtevnejše tekste (zakone, dokumentacijo,…) in pri tem tudi izboljšajo koncentracijo in pomnjenje. S pospešenimi tehnikami branja pa  povečajo hitrost branja do 10- krat. Trajanje in izvedba: 8 šolskih ur izvedenih v enem ali dveh delih v obliki predavanja in delavnice po  Skypu. Cena: 60,00 EUR na osebo.

KOMUNIKACIJA S TEŽAVNIMI STRANKAMI  IN SODELAVCI

Katere osebe so težavne? Tiste, katerih vedenje povzroča probleme – vam in drugim. Komunikacija s težavnimi osebami je zahtevnejša, saj s svojim vedenjem lahko sprožite problematično vedenje pri drugih. Dobri posli in učinkovito delo zahtevajo več znanja o grajenju odnosov in doseganju ciljev. Trajanje in izvedba: 4 šolske ure izvedene  v enem ali dveh delih v obliki predavanja in vaj po  Skypu. Cena: 100,00 EUR na osebo.

OBVLADOVANJE STRESA NA DELOVNEM MESTU

Stres ima številne negativne posledice na delovno učinkovitost in zdravje zaposlenih, zato je znanje  na to temo kot preventiva varnosti in zdravja pri delu tem pomembnejše. S praktičnimi primeri prikažemo vpliv stresa in podamo  nasvete kako delujemo preventivno kakšna je »prva pomoč« za tipične delovne situacije. Trajanje : 1 do 5 šolskih ur po dogovoru. Cena : 50,00 EUR na uro za predavanje skupini oz. 25,00 EUR na uro za individualno izobraževanje po Skypu.

AVTOGENI TRENING:

Avtogeni trening poveže telo in duha in omogoči procese samozdravljenja ter krepi osebnost. S serijo preprostih vaj dosežemo notranji mir, ki omogoči sprostitev in regeneracijo. Ugodno vpliva na zmanjšanje kroničnega stresa ne glede na vzrok. Pripomore k večji zbranosti in lažjemu reševanju najtežjih osebnih in delovnih situacij. Učinki metode so znanstveno dokazani. Trajanje: 8 šolskih ur -  po eno uro tedensko po Skypu.Trajanje in izvedba: 8 šolskih ur izvedenih v enem ali dveh delih v obliki predavanja in delavnice po  Skypu. Cena: 80,00 EUR na osebo.

Članom Zavoda za izobraževanje nudijo 5% popust.

 

Agencija POTI,
Izobraževalna, svetovalna in založniška družba, d.o.o.

Stegne 7, 1000 Ljubljana
T: 01/511-39-20, 01/511-39-22 
F: 01/511-39-25
E: info@agencija-poti.si
W: www.agencija-poti.si

V Agenciji POTI d.o.o., Izobraževalni, svetovalni in založniški družbi, smo si v dobrih 15 letih delovanja pridobili obilo znanja in izkušenj na področju izvajanja izobraževalnih programov. Sodelujemo z izkušenimi predavatelji, ki so predvsem strokovnjaki iz prakse. Cilj naših izobraževanj pa je pridobitev znanja, ki ga je moč prevesti v dejanja.
Pravijo, da so izkušnje najboljša šola - vendar je cena lahko zelo visoka. Pri nas predavatelji z udeleženci delijo svoje dosedanje izkušnje iz prakse in jim pomagajo reševati težave s katerimi se srečujejo pri svojem delu. Do dragocenega znanja boste prišli na učinkovit, dinamičen in udoben način.
Za vas že 15 let organiziramo strokovne seminarje in praktične delavnice s področja projektnega managementa, subtilnih metod prodaje, komunikacijskih veščin, govorice telesa, vodenja, organizacije dela, optimizacije v proizvodnji, obnovljivih virov energije, nove zakonodaje in standardizacije, elektrotehnike, telekomunikacij, vzdrževanja… Posamezno izobraževanje in njegovo izvedbo lahko tudi povsem prilagodimo potrebam v vašem podjetju ali organizaciji (Izobraževanje po meri). Strokovni seminarji, ki jih izvajamo so vsakokrat odlično ocenjeni, praktične delavnice pa žanjejo navdušenje udeležencev. Vaša investicija časa in denarja bo zagotovo povrnjena!
Pomagali vam bomo, da boste dosegli zastavljene cilje!

Naš založniški program obsega strokovne priročnike s področja projektnega managementa, obnovljivih virov energije, elektrotehnike, strojništva, graditve objektov, varnosti proizvodov in varnosti pri delu. Od leta 2000 izdajamo zdaj že uveljavljeno - Elektrotehniško revijo ER.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev ponujajo 20 % popust (podjetja) oz. 40 % popust (fizične osebe).

Koledar izobraževanj Agencije Poti najdete tukaj!

 

AGORA d.o.o., Podjetje za ustvarjalne komunikacije      

Parmova 53 , 1000 Ljubljana

SI- Slovenija

E-mail: agora@agora.si

http://www.agora.si

Tel: 01/280 16 20

GSM: 031 603 396

Fax: 01/280 16 21

Agora od ustanovitve 1989 izvaja usposabljanja za razvoj kompetenc digitalne pismenosti, samoiniciativnosti in podjetnosti, socialnih kompetenc in učenja.  Poleg tega za razvoj in poslovno rast posameznikov, skupin in organizacij izvajamo svetovanja.

Vsi izobraževalni programi in druge informacije se nahajajo na njihovi spletni strani.

 

 

 

 

 

 

Zavod Rakmo (Zavod za razvoj kulture medosebnih odnosov in obvladovanje konfliktov, izobraževanje, svetovanje, raziskovanje in založništvo)

Parmova 53
1000 Ljubljana

01/436 41 17  
040/731 431

email: info@rakmo.si
splet: www.rakmo.si

Glavni namen zavoda je: osveščanje glede problematike medosebnih konfliktov ter potrebe za njihovo priznavanje in odkrivanje konstruktivnejših načinov za soočanje z njimi; poglabljanje in posredovanje znanja in spretnosti s področja obvladovanja konfliktov; širjenje in razvoj kulture medosebnih odnosov ter obvladovanja konfliktov.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev lahko ponudimo 5 % na prijavo na usposabljanje za mediatorje, na prijavo za seminarje in prijavo na mediacijo.

 

 

 

 

Fast Forward International d.o.o.

'Tavelka Hiša'

Rašica 20

1315 Velike Lašče

Kontaktna oseba: Ana Barić

040 600 779

www.fastforwardonline.com

ana@fastforwardonline.com

Fast Forward je center za napredno učenje organizacij in posameznikov. Ukvarjamo se z edinstvenimi storitvami svetovanja in podpore učenju, organizacije pa opremljamo z znanjem, zato da lahko svojim zaposlenim omogočajo najboljše dosežke.«

Kaj vse delamo in kdo smo: http://joom.ag/O0rb  http://joom.ag/V5rb

Vabijo posebna programa: - Možganom prijazno učenje. Podrobnosti si lahko ogledate tukaj. in People1st: Mednarodno certificiran program za usposabljanje trenerjev  - Umetnost in znanost magičnega trenerja. Podrobnosti si lahko ogledate tukaj.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 10% popust na redne cene.

 

PSA - SDI d.o.o.

Rašica 20

1315 Velike Lašče

Kontaktna oseba: Ana Barić

040 600 779

www.psasdi.com

ana@psasdi.com

PSA – SDI d. o. o. je uradni in edini zastopnik v Sloveniji za vrsto orodij, vprašalnikov in pripomočkov za osebnostni razvoj SDI®. KVALIFIKACIJA 1. STOPNJE ZA ORODJE SDI, Program z mednarodnim certifikatom, podrobnosti programa si lahko ogledate tukaj Kvalifikacija za orodje SDI je namenjena trenerjem, coachom, svetovalcem, HR managerjem oziroma vsem, ki ga želijo uporabljati in vpeljati v svoje delavnice, coachinge, različne programe in tudi v svoje vsakdanje delo. 

Kaj je orodje SDI?

SDI nam pomaga, da prepoznamo druge ljudi kot enkratne posameznike. Z njegovo pomočjo bolje razumemo svoje vedenje, vzroke za sprejemanje določenih odločitev in vpliv našega vedenja na druge. Pomaga nam pri razumevanju motivov in vedenja drugih ljudi. S pomočjo orodja SDI se naučimo uporabiti to znanje pri vzpostavljanju uspešnejših odnosov z ljudmi v vsakršnih okoliščinah, na primer s sodelavci, strankami, nadrejenimi, dobavitelji in seveda s svojo družino in prijatelji.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 20% popust na redne cene Mednarodno priznanega SDI programa »Orodja, rešitve in program Train-the-Trainer« za 1. stopnjo.

Seminarji za urejanje nohtov

PONUDNIKI SEMINARJEV ZA UREJANJE NOHTOV

 

 

 

 

 

 

 

Studio MA d.o.o., Kranj

Luka Zaplotnik

P: +386 (0)4 23 67 600

F: +386 (0)4 23 67 601

Studio MA d. o. o. izvaja izobraževanje podaljševanja nohtov s klasičnim gelom in gelom, ki se odstranjuje s pomočjo acetona (brez piljenja). Demonstratorkoso usposobili pri Creative Nail Design, ki slovi kot najboljši tovrstni izobraževalec najdaljšo tradicijo na tem področju.

Osnovni seminar podaljševanja nohtov z gelom za začetnike se odvija v štirih dnevih in sicer najprej 3 dni zapored, kjer se tečajniki teoretično in praktično seznanijo z nohti in njihovimi značilnostmi ter kasneje s podaljševanjem nohtov. Četrti dan seminarja se organizira mesec dni kasneje, ko imajo tečajniki že nekaj izkušenj s podaljševanjem nohtov in se jim znanje še enkrat utrdi in nadgradi. 

Seminarji s področja računalništva

PONUDNIKI SEMINARJEV S PODROČJA RAČUNALNIŠTVA

 

MIŠKA, izobraževanje in varnostne rešitve, d.o.o. 

Letališka cesta 32 , 1000 Ljubljana

Tel: 05 920 94 50

Mail: izobrazevanje@miska.si

Spletna stran: www.miska.si

Ponujajo izobraževanje po meri naročnika na drugačen, prijazen in sodoben način. To omogočajo s kakovostnimi kadri, z najsodobnejšo učno tehnologijo (interaktivne table s pripadajočimi dodatki, mobilna učilnica) in na uporabniku prijazen način (z majhnimi skupinami, s podporo asistentov). Njihov cilj je izboljšati znanje in uporabnost znanj udeležencev tako, da jim ponudijo prilagojeno rešitev in jih interaktivno vključijo v izobraževalni proces.

Ponujajo seminarje z naslednjih področij: Apple, Adobe, Autodesk, Microsoft, OpenOffice, Poslovni seminarji - primeri dobre prakse, Coaching, NLP in Digitalna fotografija

 

 

 

 

 

 

AGORA d.o.o., Podjetje za ustvarjalne komunikacije          

Parmova 53 , 1000 Ljubljana

SI- Slovenija

E-mail: agora@agora.si

http://www.agora.si

Tel: 01/280 16 20

GSM: 031 603 396

Fax: 01/280 16 21

Agora od ustanovitve 1989 izvaja usposabljanja za razvoj kompetenc digitalne pismenosti, samoiniciativnosti in podjetnosti, socialnih kompetenc in učenja.  Poleg tega za razvoj in poslovno rast posameznikov, skupin in organizacij izvajamo svetovanja.

Vsi izobraževalni programi in druge informacije se nahajajo na njihovi spletni strani.

Seminarji za kozmetike

PONUDNIKI SEMINARJEV S KOZMETIČNEGA PODROČJA

Princeska d. o. o.

Ulica bratov Učakar 42

1000 Ljubljana

Lepotni studio Wizzard

https://www.facebook.com/StudioWizzard

Topniška 4a
1000 Ljubljana
Tel.: 05 90 24 648 ali 051 817 797
Mail: wizzardlepotnistudio@gmail.com

Seminarji za japonsko metodo vrisovanja dlačic in kozmetični tatoo. Tečaji so individualni. Cena seminarja je 500€ tako za japonsko metodo kot estetski tatoo.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ticcopi d. o. o.

Ane Galetove 8

1290 Grosuplje

Telefon: 01 7865 705

E-pošta: ticcopi@siol.net

www.ticcopi.si

Podjetje TICCOPI se ukvarja z uvozom in distribucijo profesionalne kozmetike, orodja in opreme za kozmetične in frizerske salone. Ponujamo vam izbor izdelkov najboljših evropskih in svetovnih hiš in pokrivamo večino materialov, ki jih potrebujete za delo v vašem salonu.

Smo ekskluzivni zastopnik in distributer blagovne znamke LCN iz Nemčija, ki zajema področja: umetnih nohtov, manikure, pedikure, make-upa, permanentnega make upa in nege obraza, depilacije.

Zastopamo tudi podjetja PROMAT'S INTERNATIONAL iz Pariza in njegovih blagovnih znamk:Les club des professionnel –  profesionalna kozmetika za obraz in telo, Oligo spa –  profesionalna SPA linija za telo, Oligodermie – linija za prodajo v salonih za nego obraza in telesa.

V naši ponudbi imamo tudi Lux masažne sveče za telo iz Italije, depilacijo znamke DEPIL OK iz Španije in orodje za pedikuro EKS iz Nemčije.

Organiziramo tudi tečaje s področja kozmetike, mikrodermoabrazije, umetnih nohtov, nail arta, permanentnega nail arta, manikure, pedikure, ličenja, umetnih trepalnic, permanentnega make-upa in depilacije:

 

 

 

 

 

 

Na cene tečajev so za člane Zavoda za izobraževanje delavcev pripravili 20% popust

 

Studio Aktiva Jasmina Černilogar Mihajlović s.p.

http://www.studioaktiva.com/ 

Kolomban 63, 6280 Ankaran - Ancarano, studioaktivakoper@gmail.com, tel. 041 687 143

Organizacija in izvajanje dogodkov Evgen Gec

studioaktivakoper@gmail.com, tel. 041 368 741 

  • Kako uspešno poslovati v kozmetičnem salonu? 
  • Izvajanje delavnic za uspešno delo v kozmetičnem salonu
  • Individualno usposabljanje
  • Usposabljanje zaposlenih v salonu
  • Kje pridobiti dober kader in kako opraviti selekcijo?
  • Kako povečati vrednost storitev in prodaje v salonih?
  • Kako in kje pridobiti nove stranke?
  • Kako v delo uvajati učinkovite načine marketinga?
  • Kako uspešno v salonu finančno poslovati?
  • Kako komunicirati v kozmetiki?
  • Tečaji ličenja za kozmetičarke.

Studio Aktiva

Poslovanje v salonih se z neverjetno hitrostjo spreminja iz klasičnega v podjetniški način poslovanja. To zahteva novo in učinkovito znanje, zato smo v Studiu Aktiva za vas pripravili učne programe, ki zagotavljajo da bo vaše poslovanje lažje in še bolj učinkovito. Pridobili boste znanje, ki ga ne ponuja nobena formalna izobrazba in je za uspešno delo v salonu ključnega pomena.

Kako delavnice potekajo?

Delavnice so sestavljene iz različnih modulov, ki se lahko izvajajo posamično ali v paketu. Vsak salon ima svoje potrebe, zato lahko izkoristite priložnost individualnega svetovanja. Z mentorjem sestavita program, ki izhaja iz vaši potreb in želja in skupaj ga nato uvajata v delo. Rezultati so pri tem hitri in učinkoviti.

Modul 1. Komuniciranje pri prodaji storitev

Vsi postopki bodi si z zaposlenimi, kupci ali dobavitelji temeljijo na komuniciranju vključno z uspešnostjo poslovanja, ki izhaja iz verbalnega in neverbalnega komuniciranja. Ravno zato je potrebno poznati pristope, ki omogočajo, da se sogovornika lažje razume in pritegne k sodelovanju. Delavnico posebno priporočamo zaposlenim, vodjem in lastnikom salonov.

Modul 2. Prodaja v storitveni dejavnosti

Uspešnost vsake izmed aktivnosti, ki se izvaja v salonu je odvisna od prodaje. Na delavnici se naučite kako storitve povezovati z izdelki in prodajnimi tehnikami, ki so enostavne in izjemno učinkovite. Z uporabnimi informacijami, predlogi in idejami se bo prodaja v salonu v kratkem času bistveno povečala. Delavnico posebno priporočamo zaposlenim, vodjem in lastnikom salonov.

Modul 3. Kadrovanje v storitveni dejavnosti

Kader je za uspešno poslovanje v salonu ključnega pomena. Kako in kje pridobiti primerne osebe in kako opraviti selekcijo ter izbrati primerne kandidate, se lahko naučite na 4 urni delavnici, ki je obogatena s številnimi uporabnimi primeri. Delavnico priporočamo vodjem in lastnikom salonov.

Modul 4. Tehnike vodenja v storitveni dejavnosti

Od uspešnosti vodenja je odvisna učinkovitost zaposlenih. Vodje so ogledalo salona in njihov pristop do dela in ljudi je najpomembnejša in najzahtevnejša naloga. Delavnica omogoča vse potrebno znanje od organizacije dela, načina izvajanja vodstvenih aktivnosti, komuniciranja, delegiranja in uvajanja zaposlenih v delo, izdelkov in novih storitev. Delavnico priporočamo vodjem in lastnikom salonov.

Modul 5. Finančno poslovanje v storitveni dejavnosti

Finančno poslovanje postaja vse bolj zahtevno, zato je potrebno znanje, na osnovi katerega bo poslovanje lahko potekalo lažje in učinkoviteje. Finančni strokovnjak vas bo naučil kako s financami upravljati in predvsem kako poslovne združevati z osebnimi. Poleg tega bodo prikazani še izračuni, ki so lahko izjemna podpora pri uvajanju novosti izdelkov, storitev ali zaposlenih oseb. Delavnico priporočamo vodjem in lastnikom salonov.

Modul 6. Kako pridobiti nove stranke

Pridobivanje novih strank je za vsakogar ki se ukvarja s kozmetiko poseben izziv. V današnjem času to zahteva posebno znanje in spretnosti, ki je za kozmetično področje pomembno vendar občutljivo. Na delavnici se podrobno seznanite z internetom in ostalimi možnostmi, ki pomembno vplivajo na uspešnost pridobivanja novih strank. Naučili se boste kako jih pritegniti, kako ustvariti zanimanje za vaš salon in kako predstaviti razloge zato, da vas obiščejo. Delavnico priporočamo vodjem in lastnikom salonov.

Modul 7. Kako za večjo prepoznavnost salona koristiti marketing

Vsi uspešni vodje se zavedajo, da je prepoznavnost salona brez uporabe marketinga v današnjem času nemogoča. Delavnica je sestavljena iz številnih novih idej in predlogov na osnovi katerih bo vaše poslovanje drugačno in uspešnejše od konkurence. Naučili se boste kako z majhnimi vlaganji ustvariti večjo prepoznavnost in profitabilnost salona. Delavnico priporočamo vodjem in lastnikom salonov.

Modul 8. Delavnica ličenja za kozmetičarke

Delavnico se izvaja v dveh oblikah in sicer kot dopolnilna za tiste, ki v salonih že ličijo oziroma začetno, za kozmetičarke, ki bi to želele vendar za to še nimajo potrebnega znanja oziroma izkušenj. Delavnico posebno priporočamo zaposlenim v salonu.

Članom Zavoda za izobraževnaje delavcev nudijo 20 % popust za obisk vsake posamezne delavnice, medtem ko 10% popust nudijo ob individualnem usposabljanju v salonu.

Seminarji s področja kakovosti

PONUDNIKI TEČAJEV S PODROČJA KAKOVOSTI »NDT kontrola« ali »Neporušitvena kontrola

 

 

 

Q TECHNA d.o.o.

Podružnica Krško

CKŽ 135e  SI-8270 Krško  Slovenija

Tel: ++386 (0)7 49 12 484   Fax:++386 (0)7 49 12 482

GSM: ++386 41 365 942

Rebeka Srebotnik

Vodja izobraževalnega centra

rebeka.srebotnik@qtechna.si

tel.: 07 49 12 484

Na spletni povezavi http://www.qtechna.si/sl/izobrazevanje/metode-ndt.html  so opisi vseh metod, ki jih izvajajo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev priznavajo 7% popusta na usposabljanje.

Seminarji s področja delovnopravne zakonodaje

PONUDNIKI TEČAJEV S PODROČJA DELOVNOPRAVNE ZAKONODAJE

 

 

 

 

 

BAZA DELA d.o.o.
Celovška cesta 160
1000 Ljubljana
tel: 041 / 610 840
www.bazadela.si

SEMINAR - OSNOVE ZAPOSLOVANJA V PODJETJIH

Z zaposlovanjem in odpuščanjem delavcev se srečujejo tako manjša, kot večja podjetja. Manjši delodajalci zaradi ekonomskih razlogov običajno nimajo organizirane lastne kadrovske službe, kljub temu pa so ob zaposlovanju in odpuščanju svojih delavcev dolžni poznati delovno pravno zakonodajo.

Da bi manjšim delodajalcem in drugim strokovnim delavcem, ki se tako ali drugače srečujejo z zaposlovanjem in odpuščanjem delavcev olajšali delo, smo se v podjetju Baza dela d.o.o. odločili organizirati seminar na katerem vam bomo predstavili osnovne postopke zaposlovanja delavcev ter vas opozorili na pogoste nepravilnosti pri sklepanju pogodb o zaposlitvi. Prav tako vam bomo na seminarju predstavili zakonske možnosti prenehanja delovnih razmerij ter vam odgovorili na vaša konkretna vprašanja, ki se vam pojavljajo pri urejanju delovnih razmerij v praksi.

Seminar obravnava naslednja področja:
-pregled delovno pravne zakonodaje, ki jo je potrebno upoštevati ob zaposlovanju in odpuščanju delavcev in katero kolektivno pogodbo je potrebno upoštevati
-vrsta pogodb o delu (zaposlitev, podjemno delo, občasno delo, delo upokojencev)
-obvezni podatki, ki jih morajo vsebovati posamezne pogodbe 
-priprava učinkovitih pogodb o zaposlitvi
-katero dokumentacijo potrebujemo in na kaj moramo biti pozorni ob sklepanju pogodb o zaposlitvi 
-prijava delavcev v obvezno zavarovanje z M obrazci (roki za prijavo, način prijave, obveznost sporočanja sprememb)
-obveznost vodenja evidenc o zaposlovanju (vodenje evidenc, ki jih predpisuje zakon)
-arhiviranje dokumentacije o delavcih (način hrambe, roki za hrambo posameznih dokumentov o delavcih)
-kršitev delovnih obveznosti s strani delavca (disciplinska in odškodninska odgovornost delavca)
-določanje letnih dopustov (način izračuna letnega dopusta in roki za izdajo obvestil delavcem)
-določanje višine drugih nadomestil plače in povračil stroškov (regres, prevoz, malica, bolniška odsotnost)·   
-načini prenehanja delovnih razmerij z obrazložitvijo posameznih postopkov·    
-katere dokumente je potrebno delavcu vročiti ob prenehanju delovnega razmerja
-odgovarjanje na vprašanja udeležencev in reševanje konkretnih primerov v praksi

Seminar je primeren za: direktorje manjših podjetij, poslovne sekretarke, tajnice in vse strokovne delavce, ki se pri svojem delu srečujejo z urejanjem delovnih razmerij. Trajanje seminarja:  5 ur Termini: po dogovoru, glede na povpraševanje in v kolikor je na seminar prijavljeno vsaj 5 kandidatov Cena:  125 EUR + 22 % DDV na osebo. V ceno je vključeno gradivo, pogostitev ter potrdilo o udeležbi.

SEMINAR - ZAPOSLOVANJE IN ODPUŠČANJE INVALIDOV, INVALIDSKE KVOTE

Delodajalci, ki zaposlujejo 20 ali več delavcev so z zakonom obvezani zaposlovati določeno število invalidov. Več o zaposlovanju in odpuščanju invalidov boste izvedeli na seminarju.

Način zaposlovanja in odpuščanja invalidov predpisuje invalidska zakonodaja. Pri tem je poleg Zakona o delovnih razmerjih potrebno upoštevati tudi Zakon o zaposlitveni rehabilitaciji in zaposlovanju invalidov ter Zakon o invalidskem in pokojninskem zavarovanju.

Da bi delodajalce spodbudili k zaposlovanju invalidov, je vlada z zakonodajo vsem delodajalcem, ki zaposlujejo 20 ali več delavcem naložila obveznost zaposlovanja določenega števila invalidov, glede na dejavnost, ki jo delodajalec opravlja. V kolikor delodajalec, ki je obvezan k izpolnjevanju invalidskih kvot, le teh ne dosega, pa je dolžan v Sklad za vzpodbujanje zaposlovanja invalidov mesečno vplačevati prispevek za vsakega manjkajočega invalida.

Glede na težave s katerimi se delodajalci srečujejo pri zaposlovanju oziroma odpuščanju invalidov, je jasno, da se raje kot za zaposlitev invalida odločajo za plačevanje mesečnega prispevka za nedoseganje invalidske kvote, čeprav so le ti precej visoki.

S seminarjem želimo delodajalcem olajšati odločitev o zaposlitvi invalidov ter jim predstaviti, na kakšen način lahko odpustijo delavca s statusom invalida oziroma kako se izogniti "razmetavanju" denarja za vplačevanje prispevka za nedoseganje določene invalidske kvote.

Vsebina seminarja:
-predpisi, ki urejajo zaposlovanje invalidov (ZDR-1, ZPIZ-2, ZZRZI)
-zaposlitev invalida (postopek zaposlitve, vrsta invalidov in invalidnosti, kateri invalidi štejejo v invalidsko kvoto)
-obveznost delodajalca ob nastanku invalidnosti delavca - prerazporeditev na drugo ustrezno delo
-invalidske kvote (izračun potrebnega števila invalidov, načini izpolnjevanja invalidskih kvot, plačevanje in neplačevanje prispevka v Sklad za vzpodbujanje zaposlovanja invalidov, nagrade za preseganje invalidske kvote)
-odpuščanje invalidov (načini prenehanja pogodb o zaposlitvi, postopek odpovedi invalidu, pravna zaščita)

Seminar je primeren za: direktorje, kadrovike, poslovne sekretarke, tajnice in druge strokovne delavce, ki se pri svojem delu srečujejo z urejanjem delovnih razmerij.

Trajanje seminarja:  5 ur Termini: po dogovoru, glede na povpraševanje in v kolikor je na seminar prijavljeno vsaj 5 kandidatov Cena:  140 EUR + 22 % DDV na osebo. V ceno je vključeno gradivo, pogostitev ter potrdilo o udeležbi.

 

 

Združenje delodajalcev Slovenije

Association of Employers of Slovenia

Dimičeva 9

1000 Ljubljana

T: +386 (0)1 563 48 87

F:+386 (0)1 432 72 14

www.zds.si

Združenje delodajalcev Slovenije je prvo prostovoljno gospodarsko interesno združenje v Sloveniji, ki zastopa in ščiti interese delodajalcev že od leta 1994 in je spoštovan socialni partner, tako v bipartitnem kot tripartitnem socialnem dialogu, ki interese svojih članov zastopa strokovno, argumentirano in transparentno. Socialno partnerstvo med delodajalci, vlado in sindikati omogoča urejenost odnosov na socialno ekonomskem področju in stabilne pogoje poslovanja za podjetja.

Tradicionalne seminarje, delavnice in tečaje, z dodatno ponudbo individualnih izobraževanj po meri podjetja, nadgrajujemo in povezujemo v Delodajalsko akademijo, katere cilj bo še naprej nuditi znanje, ki ga pri svojem delu potrebuje vsak delodajalec.


Na izobraževanjih Delodajalske akademije za vas predavajo najboljši strokovnjaki:

  • priznani strokovnjaki Združenja delodajalcev Slovenije, ki dnevno sodelujejo postopkih kreiranja zakonodaje, kot tudi v kolektivnih pogajanjih, 
  • ter priznani zunanji strokovnjaki s področij financ in računovodstva, varstva osebnih podatkov, arhiviranja dokumentacije, varnosti in zdravje pri delu, izvršbe in številnih drugih področij.

S strokovnjaki Združenja delodajalcev Slovenije na izobraževanjih vedno dobite pravočasno in pravo informacijo! Za vas smo specializirani za področje delovnega prava, prejemkov iz delovnih razmerij ter davkov in prispevkov!

Aktualne seminarje in delavnice najdete tukaj.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 10 % popust na kotizacijo, ki velja za nečlane ZDS. Prijavljeni naj ob prijavi na dogodek vpišejo v polje opombe »Dogovorjen 10 % popust-ZID«. 

 

 

 

 

 

 

 

Verlag Dashöfer, založba, d.o.o.
Dunajska cesta 21, 1000 Ljubljana
T: 01/434-55-90, 080/80-92 
F: 01/041-55-94
E: info@dashofer.si
W: www.dashofer.si

V Centru za izobraževanje založbe Verlag Dashöfer ves čas stremimo k prenosu uporabnih znanj v podjetja in organizacije. Posredovanje pravih znanj pri pravih ljudeh ob pravem času namreč pomeni imeti v rokah najmogočnejše orodje, h kateremu se lahko vedno zatečete in ga uporabite.
Čas postaja vse bolj dragocena dobrina, zato so seminarji ena najbolj učinkovitih in najcenejših oblik prenosa znanja. Udeleženci tako hitro in sistematično pridejo do poglobljenih informacij, razlag in rešitev, ki jim jih podajo izkušeni predavatelji in praktiki, s katerimi sodelujemo že vrsto let.
Že vrsto let organiziramo strokovne seminarje in praktične delavnice s področja računovodstva, davkov, plač in personalistike, prava in managementa ter javnega sektorja. Posamezno izobraževanje in njegovo izvedbo lahko tudi povsem prilagodimo potrebam v vašem podjetju ali organizaciji (Izobraževanje po meri). Strokovni seminarji, ki jih izvajamo so vsakokrat odlično ocenjeni, praktične delavnice pa žanjejo navdušenje udeležencev. Vaša investicija časa in denarja bo zagotovo povrnjena! Pomagali vam bomo, da boste dosegli zastavljene cilje!

Založniška dejavnost obsega strokovne priročnike, brošure s področja računovodstva, davkov, prava, managementa, varnosti pri delu. Od leta 2013 pa se vse bolj uveljavlja on-line literatura ter portali iz različnih področij.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 10 % popust na redno ceno seminarjev iz ponudbe.

Koledar aktualnih izobraževanj si lahko ogledate tukaj!

Seminarji za voznike

PONUDNIKI TEČAJEV ZA VOZNIKE

 

 

AMZS d.d., PE Center varne vožnje

Čeplje 29 b

SI-3305 Vransko

tel: +386(0)8 2002 905

fax: +386(0)3 7032 520

petra.wagner@amzs.si,

cvv.amzs.si

AMZS ponuja članom Zavoda za izobraževanje delavcev 15% popust. Popust se lahko uveljavi ob udeležbi na vseh spodaj navedenih tečajih:

- intenzivni tečaj varne vožnje za avtomobiliste, motoriste in za voznike tovornih vozil in avtobusov

- nadaljevalni tečaj varne vožnje za avtomobiliste, motoriste in za voznike tovornih vozil in avtobusov

Popusti se ne seštevajo z veljavnimi članskimi popusti AMZS in drugimi aktualnimi popusti. Popust NE VELJA za zakonske programe. Obvezna je predhodna prijava  na 080 26 36 ali preko http://cvv.amzs.si/?podrocje=7, kjer lahko tudi spremljate razpisane termine izbranih tečajev.

Za dodatna vprašanja nas lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 26 36 ali nam pišete na cvv@amzs.si.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KORELAT d.o.o.

Tacenska cesta 90

1210 Ljubljana – Šentvid

SI69524866

Pisarna:

KORELAT d.o.o.

Opekarska 11

1000 Ljubljana /Trnovo/

Tel: 01 429 45 00

Fax: 01 429 45 05

Gsm: 031 588 277

E mail: korelat@siol.net

Info: www.korelat.si

Tomaž Kranjc, direktor

Podjetje Korelat d.o.o. se od leta 1996 ukvarja z izobraževanjem za šoferje in z avtobusnii prevozi.

Usposabljajo kandidate za praktično vožnjo v kategorijah B, A, AM, C, E, EkB , koda 96 ter D1 in D. Na voljo imajo 5 osebnih vozil za namene usposabljanja kandidatov B kategorije, 1 tovornjak za usposabljanje C kategorije, 1 osebno vozilo  s prikolico za usposabljanje EkB kategorije, 4 motorna vozila za usposabljanje AM, A1, A2 ter A kategorije, 2 avtobusa 57 sedežna za usposabljanje D kategorije ter 1 mini avtobus za usposabljanje D1 kategorije.

Seminarji s področja refleksoterapije

SEMINARJI S PODROČJA REFLEKSOTERAPIJE

GZS - SEKCIJA REFLEKSOTERAPEVSTOV

DIMIČEVA 13

1504 LJUBLJANA

blanka.gaberc@gzs.si

www.gzs.si/ptz

Za člane Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo naslendje popuste:

10 % popusta za udeležbo na enem dogodku

15 % popusta za udeležbo na dveh dogodkih

20 % popusta za udeležbo na treh in več dogodkih

Vabljeni!

 

Seminarji s področja avtomatizacije in mehatronike

SEMINARJI S PODROČJA AVTOMATIZACIJE IN MEHATRONIKE

 

 

 

 

 

 

Podjetje NET – poslovne storitve opravlja storitve poslovnega in podjetniškega svetovanja, organiziranja in izvajanja izobraževalnih programov za odrasle in se vključuje v projekte s področja didaktike.

Podjetje NET – poslovne storitve je partnersko povezano s podjetjem  FESTO na področju ponudbe izobraževanj in didaktične opreme s področja avtomatizacije in mehatronike, s šolskimi centri oziroma njihovimi Medpodjetniškimi izobraževalnimi centri (MIC) pa na področju izvedbe treningov in skupnega nastopa v izobraževalnih projektih.

Na področju ponudbe FESTO treningov za naročnike na trgu organizira in koordinira Festo treninge s področja avtomatizacije in mehatronike:

  • Pnevmatika
  • Hidravlika
  • Mobilna hidravlika
  • PLC
  • Procesna avtomatizacija
  • Elektrotehnika
  • Električni stroji, servo pogoni
  • Robotika idr.

Podjetje NET – poslovne storitve organizira tudi druga usposabljanja:

  • Varjenje
  • CNC tehnologije idr.

Kontakt:

NET – poslovne storitve

Pečnikova 6

3310 Žalec

Kontaktna oseba: Tanja Lončar

Tel; faks: 03-710 36 46

GSM: 051-310 111

e-mail: net@net1.si

www.net1.si

Izobraževanja in usposabljanja

Več vsebinskih področij pod eno streho

IZOBRAŽEVANJA IN USPOSABLJANJA - VEČ PODROČIJ POD ENO STREHO

B&B izobraževanje in usposabljanje d.o.o.

Cesta Staneta Žagarja 27a

4000 Kranj

Telefon: 04 202 55 22

Spletna stran: bb.si

e-pošta: info@bb.si

Udeležencem usposabljanj in izobraževanj, kjer cena ni drugače določena s kakim predpisom ali zakonom, nudimo 5%  popust. Za avto šolska usposabljanja nudimo 5% popust, vendar je izključena kategorijo D. Lahko se koristi le en popust, in se ti ne seštevajo!

 

Mednarodni center za prenos znanja

Kardeljeva ploščad 1

1000 Ljubljana

Tel.: 00 386 1 2927260

Fax: 00 386 1 2927262

E-mail: bojana.sever@mcpz.si

Spletna stran: www.mcpz.si

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev lahko nudijo 10% popust za udeležbo na usposabljanju, in dodatnih 10 % popusta pri  večjem številu prijav s strani ene organizacije.

Usposabljanja, ki jih izvajajo:

Varstvo in zdravje pri delu - Temelji dobre higienske prakse – poenostavite si HACCP        

Seminarji za računovodje - Šola računovodstva, krajši seminarji iz aktualnih tem (e-računi, Zaključni računi, Branje bilanc, …)

Seminarji za poslovodenje, marketing, komuniciranje - Šola marketinga in prodaje, Telefonsko trženje, Upravljanje s terjatvami , Sistemizacija dela, …

Seminarji s področja računalništva - Photoshop, Družbena omrežja, …

Seminarji s področja delovnopravne zakonodaje - Zakonski in praktični vidiki kadrovskega dela, Delo na črno, Osebno dopolnilno delo, …

ŠOLA RAČUNOVODSTVA MCPZ organizira priprave na izpit za pridobitev nacionalne poklicne kvalifikacije RAČUNOVODJA. Po zaključku šole organiziramo tudi izpit za pridobitev NPK.

ŠOLA MARKETINGA IN PRODAJE MCPZ organizira intenzivni program marketinga in prodaje, ki je izrazito praktično naravnan. Izbrani strokovnjaki vas bodo usmerjali k razumevanju trga, kako sprejemati tržne in prodajne odločitve,  kako prepoznati stranko, njene skrite želje, morda probleme  ter kako izboljšati prodajne veščine, ki vodijo k uspešnemu zaključevanju poslov in prodaje. Ob zaključku boste izdelali marketinški načrt s planom prodaje in akcijski načrt  prodajnih aktivnosti. 

 

Planet GV, d.o.o.

Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana

E: izobrazevanje@planetgv.si

T: 080 33 44

F: 01 309 44 45

W: http://www.planetgv.si/

Naša dejavnost je izobraževanje in povezovanje. Letno izvedemo več kot 200 izobraževalnih dogodkov, od akademij do strokovnih konferenc in posvetov, med njimi: vodenje-pogovora-o-delovni-uspesnosti, dnevi-insolvencnega-prava, stecajni-upravitelj, zdravstveni-razvojni-forum, forum-poslovne-analitike, zlati-kamen, merjenje-ucinkov-izobrazevanja, vodenje-tezavnih-problematicnih-konfliktnih-sodelavcev, www.digitalnipreskok.si/, kako-komunicirati-ko-je-nas-sogovornik-tezaven, www.logisticnikongres.si/, www.skkongres.si/, sola-za-upnike, pogajalska-akademija, izobrazevanje-za-pridobitev-potrdila-o-usposobljenosti-za-clana-nadzornih-svetov-ali-upravnih-odborov-druzb, nabavna-konferenca, kadrovski-selekcijski-intervju, kongres-adma, www.strastzarast.si, protokol-za-vrhunska-poslovna-srecanja-v-praksi, spd, dnevi-delovnega-prava-socialne-varnosti, nepremicninski-razvojni-forum, urejanje-delovnih-razmerij-v-praksi, nadzor-na-delovnem-mestu, jesenski-posvet-v-zdravstvu, akademija-vodenja, www.dfk.si, izobrazevalni-management, sola-pravilno-ucinkovito-urejanje-delovnih-razmerij, jesenski-posvet-adma in hrm-konferenca.

Konference in posvete izvajamo v sodelovanju z vodilnimi stanovskimi in poklicnimi združenji ter priznanimi strokovnjaki. Glede na specifične potrebe posameznih organizacij razvijamo in izvajamo programe po meri za zaključene skupine. Za naše stranke izvajamo tudi dogodke na ključ.

Znanje širimo z izdajanjem revij HR&M, revije za organizacijo in vodenje ljudi pri delu ter ADMA, revije za pisarniško poslovanje, administracijo ter management.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev ponujamo 5% popust na ceno redne prijave ob navedbi kode ZID-5 v polje opombe ob prijavi.

Koledar izobraževanj Planet GV je na voljo tukaj!

Seminarji s področja komuniciranja

SEMINARJI S PODROČJA KOMUNICIRANJA

Zavod Za dialog

Medvoška cesta 4, 1215 Medvode

031 833 576

info@zadialog.si

www.zadialog.si

»Iskren in pristen odnos (z)gradimo zgolj v dialogu. Opogumite se za dialog.«

(Za dialog)

Zavod Za dialog se v osrednji temi posveča edinstveni metodi dialog. Metoda dialog je aktiven pogovor, skozi katerega razvijamo konstruktivno komunikacijo, kritično mišljenje in spodbujamo spraševanje oz. raziskovanje pomenov. Skozi metodo dialog razvijamo kakovostno in prepričljivo govorno izražanje in ubesedanje ter vadimo argumentiranje in artikuliranje lastnih razumevanj in izkustev.            

Z metodo dialog učimo posameznike, skupine in podjetnike ter kadre organizacij uspešne dialoške komunikacije, jasnega izražanja in aktivnega poslušanja. V dialogu se spoznavamo, skupaj razvijamo in učimo upravljati s konflikti. Dialog je metoda, kjer spodbujamo strpnost in razumevanje ter sprejemanje drugačnost. Skozi dialog osebnostno rastemo, se povezujemo in gradimo zaupanje.

»Dialog je nekaj več od skupne udeležbe, kjer ne igramo igre en proti drugemu ampak en z drugim. V dialogu zmaga vsak.« (David Bohm)

Vizija

Želimo postati prepoznavni center za dialog, ki dopolnjuje in spreminja posameznika, organizacije in družbo. Želimo pokazati in dokazati, da je dialog osnova človekovega bivanja in da samo dialoški človek lahko živi srečno in polno življenje. Hkrati je vizija zavoda vpeljati metodo dialog v podjetniški svet, v delovanje in osebje vsake organizacije. Osrednja vizija zavoda je dati mesto dialogu v slovenski družbi.

Poslanstvo

Poslanstvo zavoda je z dialoško metodo izobraževati posameznike, skupine in organizacije. Skozi dialog je poslanstvo učiti dialoške veščine, ki pomagajo posameznikom pri razvoju govora in interakciji ter pomagajo doseči osebnostno zrelost. Poslanstvo je tudi pomagati posameznikom, skupinam in organizacijam pri soočanju s konflikti in jih naučiti dobre prakse dialoške komunikacije.

8-URNI SEMINAR O POSLOVNI ETIKI

Etika postaja vedno bolj prepoznavna dejavnost organizacij in posameznikov, ki delujejo v tržnem gospodarstvu. Za vsakim uspešnim in etičnim delovanjem organizacije stojijo posamezniki, ki so v neprestanem (etičnem) razvoju. Ker etika in etični značaj nista samoumevna in tudi ne vedno lahko razumljiva, se je potrebno za etično držo kontinuirano izobraževati in izpopolnjevati. Na inventivnem seminarju o poslovni etiki udeleženci pobliže spoznajo kaj je etika in kaj je krepostna etika v poslovnem okolju. Seminar je osredotočen na predstavitev poslovnih kreposti in poslovno-značajsko prakso.

Celotno izobraževanje poteka v okviru dialoškega pristopa, zato so udeleženci aktivno in interaktivno vključeni v seminar. Seminar ponudi edinstveno prakso krepostne etike uporabne v poslovnem okolju. Seminar gradi na etični krepitvi posameznikovega značaja in opolnomoči za poslovno-etično vedênje in delovanje.

Namen

  • Ozaveščenost o poslovni etiki.
  • Predstavitev krepostnega pristopa etike.
  • Predstavitev in utemeljitev poslovnih kreposti.
  • Interaktivna izkušnja poslovne-krepostne prakse.

8-URNI SEMINAR O POSLOVNEM DIALOGU

Dialoška praksa postaja vedno bolj prepoznavna dejavnost organizacij in posameznikov. Za vsakim uspešnim delovanjem organizacije stojijo posamezniki, ki so v neprestanem (dialoškem) razvoju. Ker dialog in dialoško vedênje nista samoumevna in tudi ne vedno lahko razumljiva, se je potrebno za dialoško držo kontinuirano izobraževati in izpopolnjevati. Na inventivnem seminarju o poslovnem dialogu udeleženci pobliže spoznajo kaj je dialog in katere so osrednje dialoške tehnike aplikativne poslovnemu okolju. Seminar je osredotočen na predstavitev poslovnih dialoških veščin in poslovno-dialoško prakso.

Celotno izobraževanje poteka v okviru dialoškega pristopa, zato so udeleženci aktivno in interaktivno vključeni v seminar. Seminar ponudi edinstveno prakso dialoških veščin uporabnih v poslovnem okolju. Seminar gradi na dialoškem ozaveščanju in opolnomoči za poslovno-dialoško vedênje in delovanje.

Namen

  • Ozaveščenost o poslovnem dialogu.
  • Predstavitev poslovnih dialoških tehnik.
  • Predstavitev in utemeljitev poslovnih-dialoških praks.
  • Interaktivna izkušnja poslovnih-dialoških veščin.

PROGRAMI ZA VODSTVO

»Dialoško življenje ni življenje, v katerem bi imeli veliko stikov z ljudmi, marveč je življenje, v katerem imamo z

ljudmi, s katerimi imamo opravka, resničen stik.« (Martin Buber)

TRENING POSLOVNA ETIKA

Trening poslovne etike je edinstven 16-urni izobraževalni program, ki usposablja v etičnosti in poslovnih krepostih. Cilj treninga je opremiti vodje za etično vedênje in delovanje v organizacijskem okolju. Program je intenziven in vseskozi gradi na konkretnih dobrih etičnih praksah. Program je oblikovan za vodstven kader, direktorje, menedžerje, vodje kolektivov in izobražuje o etiki v poslovnem kontekstu in etičnem vodstvenem značaju.

Pridobitev

  • Opolnomoči vodstvo za etične odločitve.
  • Motivira vodstvo za etično vedênje in povečuje delovno učinkovitost.
  • Dviguje ugled in podobo vodstva.
  • Krepi identiteto vodstva.
  • Poistoveti vodstvo z organizacijo in povečuje pripadnost organizaciji.

***

POSLOVNI DIALOG

Dialoški trening je 16-urni izobraževalni program oblikovan za vodstven kader, direktorje, menedžerje, vodje kolektivov, in izobražuje o dialoških veščinah in vodstvenih dialoških praksah. Program, ki usposablja v dialoškem voditeljstvu in dialoških veščinah. Cilj treninga je opremiti vodje za dialoško vedênje in delovanje v poslovnem okolju. Ker je dialoška praksa odzivna na okolje, izvajamo personaliziran program za izbran vodstven kolektiv.

Pridobitev

  • Opolnomoči vodstvo za dialoške odločitve.
  • Motivira vodstvo za dialoško vedênje in povečuje delovno učinkovitost.
  • Dviguje ugled in podobo vodstva.
  • Krepi identiteto vodstva.
  • Poistoveti vodstvo z organizacijo in povečuje pripadnost organizaciji.

PROGRAMI ZA ORGANIZACIJE

»Etično vedênje je delati pravo stvar, ko nihče ne gleda – tudi ko je neprava stvar legalna.« (Aldo Leopold)

ETIČNI KODEKS

Etični kodeks je 3 mesečni program vzpostavitve in vpeljevanja poslovno-etične kulture v organizacijo. Program zajema novo sestavo ali prenovo in dovršitev obstoječega etičnega kodeksa. Poleg celovite izdelave etičnega kodeksa, program vsebuje interaktivno izobraževanje za zaposlene in vodstvo, z namenom, da približa kodeks na način, da med zaposlenimi aktivno zaživi.

Pridobitev

  • Strokovna sestava ali pregled in dopolnitev etičnega kodeksa.
  • Analiza in ocena obstoječega etičnega stanja organizacije ter strokovni predlogi za etične izboljšave.
  • Inventivno etično izobraževanje za zaposlene in vodstvo.
  • Aktivno spoznavanje in ponotranjenje vsebine etičnega kodeksa v kolektivu organizacije.

***

DIALOG V ORGANIZACIJI

Dialog v organizaciji je 3 mesečni program vzpostavitve in vpeljevanja dialoške kulture v organizacijo. Program je namenjen vsem organizacijam, ki želijo stimulirati zaposlene in delovne time, želijo izboljšati delovno klimo in želijo postati zaposlenemu naravnano podjetje ter želijo zmanjšati stroške, ki jih povzročajo nezadovoljni kadri. Cilj izobraževanja so zdravi-povezovalni zaposlitveni odnosi.

Pridobitev

  • Strokovna sestava dialoškega priročnika.
  • Analiza in ocena obstoječega dialoškega stanja organizacije ter strokovni predlogi za dialoške izboljšave.
  • Inventivno dialoško izobraževanje za zaposlene in vodstvo.
  • Aktivno spoznavanje in ponotranjenje vsebine dialoškega priročnika v kolektivu organizacije.

 

INŠTITUT STOPINJE za logoterapijo, mediacijo, izobraževanje in raziskovanje

Trubarjeva cesta 57

1000 Ljubljana

Slovenija

KONTAKTNI PODATKI

 040 731 115 (direktor)
 051 731 110 (glavna pisarna)
 info@stopinje.si

www.stopinje.si

Inštitut Stopinje širi s svojim raznovrstnim delovanjem veselje do življenja in pomaga posameznikom, družinam in kolektivom k bolj kakovostnemu preživljanju trenutkov vsakdanjosti.  S človeško pozornostjo, osebno toplino in profesionalno predanostjo spremljamo posameznike, pare, skupine in organizacije pri tkanju smiselnih, zadovoljnih in uspešnih korakov skozi labirinte vsakdanjosti. Skrbimo za osebnostni in profesionalni razvoj ter za utrjevanje kakovostnih medsebojnih odnosov osebnem življenju in zlasti med zaposlenimi, kar zagotavlja poslovno odličnost in uspešen razvoj podjetij.

Izvajamo individualno in partnersko psihoterapijo po metodi logoterapije Viktorja Frankla, izvajamo družinsko, gospodarsko, medsosedsko in šolsko mediacijo. Podjetjem nudimo kakovostno poslovno svetovanje in osebni coatching.

Izvajamo tudi različna izobraževanja in delavniška predavanja v povezavi s področji našega delovanje: iskanje življenjskega smisla, soočanje s težkimi življenjskimi situacijami, osebnostna rast, kakovost medsebojnih odnosov, vprašanja vzgoje, razreševanje konfliktov, uporabnost mediacije v vsakdanjem življenju, optimizacija poslovnih procesov, izboljšanje klime v podjetjih, šolah, …

Delujemo v skladu z Etičnim kodeksom krovne zveze za psihoterapijo, Etičnim kodeksom Društva LOGOS, Etičnim kodeksom Združenja mediacijskih organizacij MEDIOS ter Etičnim kodeksom Inštituta Stopinje.

KOMUNIKACIJA IN JAVNO NASTOPANJE

Inštitut STOPINJE vas vabi na ekskluzivni 28-urni trening Akademija Stopinje: Komunikacija in javno nastopanje, na katerem boste z vrhunskimi strokovnjaki pridobili dragocena in učinkovita praktična znanja s področja komuniciranja in javnega nastopanja. Program vam bo vlil samospoštovanje, samozavest in odličnost v komunikaciji in javnem nastopanju.

Sedem zaporednih torkov, od 13. 9. do 25. 10. 2016, od 18. do 21. ure. CITY HOTEL Ljubljana

Z vami bodo: mag. Martin Lisec, Edvard Kadič, Pavle Ravnohrib, Saša Einsiedler, dr. Rosvita Pesek, Damjana Pondelek

Pridobili boste: Uporabna znanja, veščine in orodja za kakovostno komunikacijo in javno nastopanje, Z odličnim javnim nastopanjem povečali uspešnost vašega podjetja, Oblikovali osebno strategijo komunikacije in javnega nastopanja

Prijave, informacije: sasa.kampus@stopinje.si; 051 731 110

 

MARTINA RAZDEVŠEK, s.p., Muratova ulica 6, 2380 Slovenj Gradec

martina.razdevsek@gmail.com

telefon: 040-297-868

 

Izobraževalni program »Poslovna odličnost na delovnem mestu«  je nastal na osnovi več kot 20 letnih izkušenj pri delu v pisarni in pri delu z ljudmi. Z dodatnim izobraževanjem zaposlenih pomagamo k uresničevanju vrednot, poslanstva in dolgoročne vizije posameznih podjetij in ustvariti družbo sodelovanja in povezovanja.

Delavnica POSLOVNA ODLIČNOST NA DELOVNEM MESTU zajema najširši pomen komunikacije, poslovnega bontona in lastne angažiranosti za dobro opravljeno delo in počutje na delovnem mestu. Izobraževanje tudi poveča zavedanje, da so spremembe edina stalnica tako v življenju kot v poslovnem svetu.

Kako bomo to storili?

Obravnavane bodo teme:

  • Poslovna odličnost na vsakem delovnem mestu
  • Komunikacija na delovnem mestu:

besedna, nebesedna komunikacija
pisna komunikacija
sodobno komuniciranje – telefoniranje, e-pošta,…

  • Bonton na delovnem mestu:

vpliv osebne urejenosti v poslovnem svetu
urejenost delovnega okolja
organizacija sestankov

  • Delovno mesto – sožitje generacij
  • Kako ohraniti energijo na delovnem mestu
  • Osnove marketinga.

Uspešnost in zadovoljstvo sta pravzaprav neprecenljivi kategoriji. Pomembno prispevata k dobremu počutju in tudi k skrbi za zdravje na delovnem mestu, vse to pa seveda vpliva na uspešnost in poslovno odličnost vsakega podjetja, ustanove. 

Jezikovni tečaji

JEZIKOVNI TEČAJI

AKADEMIJA INT, izobraževanje in storitve, d.o.o.

Valjhunova 11, Ljubljana

info@jezikovna-akademija.si 

https://jezikovna-akademija.si/

Jezikovna Akademija je sodobna šola tujih jezikov, kjer se lahko vpišete kadarkoli, plačate mesečno in prihranite ob vpisu za daljše obdobje. Tečaji potekajo v učilnici z visoko usposobljenimi učitelji, del tečaja pa samostojno opravite v interaktivni spletni učilnici. Na tečaju imate tako več časa na voljo za sproščeno komunikacijo in govor, slovnico in besedišče pa utrjujete preko spleta – tečaj je zato ugodnejši in poteka hitreje. Jezikovna Akademija vam omogoča najbolj enostavno in prilagodljivo izbiro za učenje tujih jezikov in to na kar 14 lokacijah po vsej Sloveniji. Vpišite se zdaj!

Vsi člani  Zavoda za izobraževanje delavcev imajo 20,00 € popusta pri vpisu v katerikoli skupinski tečaj. Za popust vpišejo kodo: ZID-20

LANGUAGESITTER d. o. o.

Litostrojska cesta 40

1000 Ljubljana

T +38659078220

V jezikovni agenciji LanguageSitter™ so razvili povsem novo metodo individualnega poučevanja jezikov, ki je primerna za ljudi z natrpanimi in nepredvidljivimi urniki, za tiste, ki si želijo posebej za njih prikrojene učne vsebine ter za tiste, ki jim konvencionalne metode učenja ne osgovarjajo. LanguageSitter™ temelji na:

 - POPOLNI VSEBINSKI PRILAGODLJIVOSTI, saj ne uporablja konfekcijskih učbenikov, ampak je vsebina prilagojena željam in potrebam slušatelja oz. slušateljice. Vse učno gradivo je pripravljeno popolnoma individualno, kar poveča motivacijo in prinaša boljše rezultate.

- POPOLNI ČASOVNI PRILAGODLJIVOSTI, saj je jezikovni trener slušatelju oz. slušateljici na voljo vsak delovnik med 8.00 in 20.00, po predhodnem dogovoru pa tudi izven tega časa, tudi ob koncu tedna.

- POPOLNI KRAJEVNI PRILAGODLJIVOSTI, saj učenje ne poteka v umetnem okolju predavalnic, temveč kjer koli, kjer slušatelj oz. slušateljica to želi: na delovnem mestu, doma, v kavarni ali restavraciji, v naravi, na sprehodu po mestu, v avtu med vožnjo na sestanek itd. Kadar osebno srečanje ni mogoče, lahko jezikovni trening poteka po Skypu, preko SMS- in elektronskih sporočil, po telefonu in ostalih sodobnih komunikacijskih poteh.

 - OSEBNEM JEZIKOVNEM TRENERJU, ki skrbi za konstantno motivacijo slušatelja oz. slušateljice, za stalen stik s ciljnim jezikom in za dosego zastavljenih jezikovnih ciljev.

V jezikovni agenciji LanguageSitter™ poučujejo vse jezike, njihova ura pa je dolga 60 minut. Vsem slušateljem oz. slušateljicam glede na to, da gre pri njihovi metodi za popolno novost na trgu, ponujajo možnost brezplačnega odstopa od tečaja po dveh učnih urah, če tečaj ne zadovolji njihovih pričakovanj.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 5% popusta!

 

ARS LINGUAE d. o. o. jezikovno-kulturni center

Dunajska cesta 10
1000 Ljubljana, Slovenija

B: 080 98 10
T: +386 (0)1 - 300 27 11
T: +386 (0)1 - 300 27 12
M: +386 (0)41 69 84 50
E: info@ars-linguae.com

Ars Liguae je licenčna ustanova za izvajanje izpita iz italijanskega jezika na vseh ravneh kako splošnega tako poslovnega jezika od A1-C2. Izvajamo mednarodne izpite iz srbskega jezika od A1-C2. Evropska komisija pristojna za veljavnost diplom je priznala naše izpite iz hrvaškega jezika. Izvajamo priprave za vse druge jezike (AN,NE,FR,RU,ŠP itd.)Naši predavatelji so tudi izpraševalci na mednarodnih izpitih.

Novi tečaji: osnove angleščine,nemščine,italijanščine,slovenščine,španščine,ruščine,francoščine 20 in 40 urni tečaji, osvežitveni ali začetni,ali nadaljevalni in/ali priprave na mednarodni izpit, tečaji po meri posameznika ali podjetja z ozirom na specifične potrebe v poslovanju, učenje preko skypa, učenje v dvojicah ali individualno. Kot novost ponujamo tudi tečaje japonskega in kitajskega jezika.

Če so v družini otroci se lahko istočasno učijo kot starši,ker smo razvili programe za poučevanje tujih jezikov od 2.leta starosti naprej. Uspešno otroke stare 2 leti  učimo angleščino in nemščino že peto zaporedno leto tako,da starši ne potrebujejo varstva.

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 10% popusta!

Švicarska šola, Anna Hladnik s.p.

Pot v Bitnje 16

4000 Kranj

Telefon+ 386 (0) 4 2312 520
GSM+ 386 (0) 41 440 793

anna.hladnik@gmail.com

www.svicarska-sola.si  

Individualne ure vseh stopenj, pripravljalni skupinski tečaji na maturo/mednarodne izpite, konverzacijski tečaj NEMŠKEGA, FRANCOSKEGA, ANGLEŠKEGA JEZIKA z odličnimi, diplomiranimi profesoricami FRANCOŠČINE, ANGLEŠČINE in ITALIJANŠČINE z dolgoletnimi izkušnjami na področju poučevanja in prevajanja, z native speakerjem, pokličite! Posebnost naše jezikovne šole: Učenje NEMŠKIH  ŠVICARSKIH  DIALEKTOV vseh strok in nivojev. Posebna ponudba:

1. "GOVORI KOT ŠVICARSKA URA": Predstavitveni pogovori, korespondenca (prošnje za delovno mesto), telefoniranje

2. "KAJ IMATA SLOVENIJA IN ŠVICA SKUPNEGA": Medkulturna delavnica

3. "COACHING V NEMŠKEM JEZIKU"

Člani Zavoda za izobraževanje delavcev imajo 10% popusta!

 

Jezikač šola tujih jezikov d.o.o.

Pločanska 3

1211 Ljubljana - Šmartno

info@jezikac.si

www.jezikac.si

tel. 01 / 511 03 79

Jezikač je jezikovna šola z dolgoletno tradicijo, saj raznovrstna poučevanja tujih jezikov izvajajo že od leta 2002. Ponujajo vam tako rekoč vse, kar lahko ponudi sodobna jezikovna šola pri pouku ANGLEŠČINE , NEMŠČINE, ITALIJANŠČINE, FRANCOŠČINE in ŠPANŠČINE, vse navedeno ponujajo tudi za nekoliko manj pogoste jezike, kot so kitajščina, ruščina, hrvaščina.

Poučevanje poteka v sodobno opremljenih prostorih v neposredni bližini Šmarne gore, delo poteka v majhnih, homogenih skupinah, poučujejo predavateljice z dolgoletnimi pedagoškimi izkušnjami, pri pouku sledijo najsodobnejšim metodam poučevanja tujega jezika in uporabljajo učno literaturo in audio-vizualne pripomočke svetovno znanih založb (Cambridge, Oxford, Longman, Klett itd.), načine poučevanja prilagodijo predznanju in jezikovnim izkušnjam posameznika oziroma skupine, poučevanje zaključenih skupin lahko poteka tudi v prostorih naročnika, pri čemer je termin, intenzivnost in vsebina prilagojena zahtevam in potrebam naročnika izvajajo individualna poučevanja, v paru, v troje ali v skupinah.

Poleg naštetega izvajajo tudi lektoriranje, prevajanje in tolmačenje.

Članom  Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 10% popusta.

Seminarji za slaščičarje

Seminarji za slaščičarje

Naser Gashi
Chef Patissier Francais

svetovanje, predstavitve, izobraževanje in izdelava francoskih sladic

Prijateljeva 14
1000 Ljubljana
Slovenija

00386 31 533 975
gashi@laganache.eu

 

Članom Zavoda za izobraževanje delavcev nudijo 5% popust.

E-novice

Prijavite se na naše e-novice in enkrat na mesec vas bodo v Vašem elektronskem predalu čakale sveže novice.

Izdelava kABI d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Zavod ZID